Krok za krokem k Dotazníkům spokojenosti

Protože se Dotazníky spokojenosti setkaly s velkým zájmem, nezaháleli jsme a připravili jsme pro Vás několik dalších zajímavých novinek.

Jak během 15 minut vyzkoušet a začít používat Dotazníky

Na základě minulého článku se Dotazníky spokojenosti setkaly s velkou odezvou. Jelikož jde o novou službu, o které si naprostá většina z Vás chce nejdříve zjistit více, připravili jsme pro Vás přehledný postup. V něm naleznete, k čemu Dotazníky spokojenosti slouží a jaké jsou jejich nepopiratelné výhody. Součástí návodu je i možnost si Dotazníky spokojenosti vyzkoušet. Zjistíte tak sami, co mohou Vám a Vašim zákazníkům přinést. Seznámení se s touto novou službou pro cestovní kanceláře na českém internetu Vám nezabere více jak 15 minut Vašeho času. Výhody, které Vám Dotazníky mohou přinést, se jistě brzy odrazí na spokojenosti Vašich zákazníků a tím i na počtu objednaných zájezdů u Vaší cestovní kanceláře.

Postupujte bod za bodem dle návodu a seznamte se službou Dotazníky spokojenosti na webu dotazniky.atlasck.cz. V případě dotazů, námětů či zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Nové funkce a možnosti

Známé portály Aukro.cz a Heureka.cz se zeptaly 7 000 nakupujících, podle čeho vybírají, u koho nakoupí. Překvapivým zjištěním bylo, že lidí, kteří vybírají dle ceny, dramaticky ubývá. Plných 89% nakupujících se opírá především o recenze předchozích zákazníků. Pokud jsou recenze ve velké míře pozitivní, nebo nakupující vidí, že se prodejce snaží vyřešit nedostatky ke spokojenosti zákazníka, první krok k získání nového či udržení si stávajícího zákazníka je splněn. Proč tedy nejít klientovi naproti a na svých webových stránkách mu neoznámit, že Vaši cestovní kancelář hodnotí Vaši zákazníci pozitivně?

Abychom Vám pomohli s budováním důvěry u Vašich potenciálních klientů, připravili jsme zobrazení informací o spokojenosti Vašich zákazníků přímo na Vaše internetové stránky. Vložením krátkého programového kódu do Vašich stránek, s čímž si Váš programátor poradí během několika málo minut, se na Vašich stránkách zobrazí náhled hodnocení z portálu AtlasCK. Ukázku reálného umístění na www stránky naleznete na www stránce demo.stovka.cz najetím na oranžové ouško v pravé části stránky. Pro lepší představu výsledného zobrazení se můžete podívat také na obrázek níže.

Ukázka - Dotazníky spokojenosti - hodocení cestovní kanceláře

Jsme si vědomi toho, že Vaši zákazníci mají zájem o informace o Vaší cestovce a zároveň o informace o konkrétních ubytovacích kapacitách, kam s Vámi pojedou na dovolenou. Pro tento případ jsme připravili i zobrazení hodnocení hotelu, které si můžete umístit na detail objednávaného ubytování. Na konkrétní ukázku zobrazení na stránce se můžete podívat zde nebo na obrázku níže.

Ukázka - Dotazníky spokojenosti - hodocení ubytování

Opravdu se není čeho bát. Přece nenabízíte vědomě špatné služby

Při rozhovorech s některými cestovními kancelářemi jsme se setkali s obavami z negativních recenzí vzešlých z Dotazníků spokojenosti. Už v minulém článku na našem blogu jsme uvedli, že obavy nejsou na místě. Psali jsme, že jediné, čeho se můžete bát více než negativní zpětné vazby, je to, že se k Vám negativní pohled klienta nedostane. Pokud Váš klient nebyl s dovolenou spokojen a Vy o tom nevíte, klient může komunikovat se svými přáteli a známými třeba i na sociálních sítích a dobré jméno Vaší cestovní kanceláře se zbytečně zhoršuje. Pokud by se však svěřil se svými pocity skrze Dotazníky spokojenosti, dozvěděli byste se o jeho negativních prožitcích jako první. V takovém případě byste mohli reagovat a pomocí vhodných kroků nastalou situaci ke spokojenosti obou dvou stran vyřešit. Pověst Vaší CK nejenže v takovém případě nedozná újmy, naopak, zlepší se. Klienti pozitivně vnímají cestovní kanceláře, které se problémům nevyhýbají, ale snaží se je řešit.

Z dosavadních zkušeností cestovních kanceláří, které již dotazníky používají, plyne, že téměř 100% zákazníků hodnotí zájezdy kladně. Občas někdo zanechá poznámku, že „Zájezd byl super, ale něco nebylo dokonalé“. I přes kladné hodnocení se dozvíte zásadní informaci, kde byste mohli zlepšit Vaše služby. A zlepšováním Vašich služeb zvyšujete spokojenost Vašich zákazníků a tím si z nich děláte stálé klienty, kteří budou jezdit s Vaší cestovní kanceláří častěji.

Zvýšení spokojenosti stálé klientely a tím v důsledku i zvýšení Vašich tržeb již přece stojí za 15 minut Vašeho času.

Sdělte nám cokoliv

Pokud nám chcete k dotazníkům či dalším nabízeným službám cokoliv sdělit, zeptat se, vyjádřit se, zavolejte nám, pište mailem nebo nám zanechte vzkaz zde v diskuzi pod článkem. Budeme rádi za Váš pohled na věc. Pomůže nám zlepšit naše služby pro Vás a Vaše zákazníky. Zvýšení spokojenosti Vašich zákazníků je naším společným přáním a cílem. Předem děkujeme za všechny Vaše pozitivní i negativní podněty.

Petr Slovák

Autor:

Petr Slovák
Petr Slovák podniká v oblasti vývoje a správy internetových řešení již od roku 1997. Baví jej spojovat své znalosti v IT i marketingu do řešení pro klienty. Specializuje se na klienty z řad cestovních kanceláří, ale rád pomáhá na zajímavých e-business projektech i v jiných oborech.

O našem blogu

Za pomocí internetových a mobilních technologií pomáháme cestovním kancelářím úspěšně podnikat na internetu - efektivně pracovat, získávat nové klienty, upevňovat loajalitu stávajících, komunikovat s partnery.

Kontakt

STOVKA SOFTWARE, s.r.o.
telefon: 270 004 721
e-mail: info@stovka.cz

Back to Top